Vodafon Simple Server Ayarı || Apk ||

Bügün Sizlere Simple Server Paylaşacam 2 Ay önce Biliyordum Paylaşmak istemiyordum  Ama Facede Görünce Bende Paylaşmak İstedim..
Neyse Konuya Geçeyimm.
Biliyorsunuz İnternet Paketi Olmadan Facebook Uygulama,Youtube Yada internet Tarayıcısa Girilemiyor Ama Bize Sunulan Simple Server'le Artık
Uygulamayı İnternet Paketiymiş Gibi Gösterip Gerek Youtube Uygulmalasına Uerek Facebook Uygulamasına Girebileceğiz..

 İlk Önce Şu işlemleri Yapın
Ayarlar-Mobil A.-Diğer-Erşim Adler-Yeni Apn OluŞtur.


Ad:Nezirbarkin.blogspot.com
Apn:vflive Simple
Proxy:127.0.0.1
Bağlantı N:9401
 ve Kaydetip Simple Server Uygulamasına Git

Not: Mobil Ağı Yeni Yapmış olduğun Apnye Bağlanmayı Unutma
Uygulamayı indirmek İçin:
Direk:İndir
Upfileden:indir
İndirdikten Sonra Aşağıdaki gibi yap :)







Uygulama Ayarı 
Listen port:9401
Proxy Host:212,65,136,226
Proxy Port:9401
InJection Query/Url: http://cep.vodafone.com.tr yada live.vodafone.com.t yada m.vodafone.com.tr
Buffer Size :1024







 
Buda Beçermeyenler için Kanıtı :)))))

Etiketler:Simple Server indir,Simle Server Ayarı,Vodafone Simple Server,Simple Server hand


Sorun Olduysa Burdan Yardım Ederiz :)


Ençok İndiren Uygulama|| aPk ||
Google Playden Üçretlileri Üçretsiz İndir





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yorumlar

  1. Tşkler oldu :))

    YanıtlaSil
  2. ya sayılar artıyor ama girmiyor nasıl yapçaz nezir kardeş

    YanıtlaSil
  3. kardeş vodafone live kapalı genede girebilirmiyim bi cevap yazarsan çok iyi oldur

    YanıtlaSil
  4. kardesm girmiyo ya sayılar artıyo girmiyor

    YanıtlaSil
  5. aynı dedigin gibi yapıyorum ama kontör gidiyo genede ayrıca google den ileri gitmiyo

    YanıtlaSil
  6. rootlu telefonda çalışıyomu kardeş

    YanıtlaSil
  7. olmuyor kardeş

    YanıtlaSil
  8. admin ben yaptim download calisiyor ama sadece handlerden girebiliyorum yardimci olurmusun?

    YanıtlaSil
  9. Yeminle gerçek aln bunu simpleyle uğraşmayn para kazanan sonra kontör olarak gelsin telefona mutlaka oku pişman olmuyacaksn
    merhaba arkadaşlar şimdi size internetten nasıl dolar kazanılır onu anlatacağım madde madde anlatacağm
    1.android marketten whaff rewards ı indirin ve yükleyip açin sağ üstte login var
    2. facebooktan giriş yapın ve gelen izinleri kabul edin
    3.sonra gelen beyaz kutucuğa şu kodu yazın. AI67796 (L değil büyük ı)
    4.son olarak önerilen uygulamaları indirin orada whaff picks var orada uygulama ları indirin sonra isteyen gene silebilir dolar gelmeye başlıyor 10dolar ve üzeri oldumu kredi kartı numarası istiyor ve sonra kredi kart ına TL olarak atyor işte internetten para kazanmanın kolay yolu :)

    YanıtlaSil
  10. Kardesim telefonun s3mini starta bastim yukleniyor ama internete girmiyor ne yapmam lazim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

En Çok Tıklananlar

Pcden Bedava İnternet

Java Telefonlar için İnternet Ayarları

GBInstagram Yeni Özellikler Eklendi