Sumrando Vpn'yle Bedava İnternet

Sumrando Kullanımı  Aynı  Droidvpn Gibidir Sumrando Aylık 1gb İnternet Verilmektedir Bunu Küçük Bir Üçretle 10gb Gbye Kadar Çıkartabilirsin.
Sumrando Özellikleri
1) Ip Adresinizi Gizler Böyle Sosyal Ağ Veya Diğer şifreler korunmuş Olur.
2) Üçretsiz 1gb İnternet Verir


3)Wifi Ağ Artırıcı
4)Konum Gizler(Ülke)

Uygulama İndir
Doğrudan:İndir
Upfileden:İndir

Kullanımı
İlk Önce Sumranda Sitesine  Burdan kayıt Olun Üye Aktifliği İçin E-mailinize Bildirim Gelecek Oraya Tıklayarak Üyeliği Aktifleştirin.
Aktifleştirdikten Sonra uygulamayı Açın Samrando Sitesinde Oluşturduğun  Email Ve Şifresiyle uygulamaya Giriş Yapınız..

Not:Bazı Bölgelerde Çalışmamaktadır..
Sorun Olduysa Burdan yardım Ederiz. :))

Etiketler:Samrando kullanımı,Güvenli İnternet,Wifi Artırıcı,Vpn Kullanımı




Yorumlar

  1. Cook yavas yinede saol :)

    YanıtlaSil
  2. Allah razı olsun :) sende olmasan

    YanıtlaSil
  3. Kardeş izinsiz Sitelere Giriş için Süper Uygulama

    YanıtlaSil
  4. kardes bi turlu kaydolamadim yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  5. vodafone da çakıştıramadım yapan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim

    YanıtlaSil
  6. paket olması şart mı

    YanıtlaSil
  7. supersin nezir . :)

    YanıtlaSil
  8. kardeş hat vodfone tcp ile bağlanmaya çalışıyor bunu ıcmp ye dönüştürme var mı birde vflive ile mi bağlanacaz. tcp ile bağlanmıyor

    YanıtlaSil
  9. Kaydoldum girdim niye internete girmiyor baska birseymi indirmem gerekiyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

En Çok Tıklananlar

Vodafon Simple Server Ayarı || Apk ||

Facebook Yorum Virüsü Yapma

FreeDom İle Üçretsiz AlışVeriş Apk